2017. február 20., hétfő

Csokoládés - epres muffin

Hozzávalók:

  20- 25 dkg eper, / most persze fagyasztott / 22 dkg liszt, csipet só, 1 teáskanál sütőpor, 1 csapott evőkanál kakaópor, 10 dkg csokicsepp,/ de lehet kevesebb is, mert szerintem így túl csokis lett/ 1 tojás, 15 dkg kristálycukor,
  10 dkg olvasztott vaj, adtam még hozzá 3 evőkanál joghurtot is. /Ez a tészta sűrűségétől is függ, nem szabad tömörnek lennie, inkább nyúlósnak. /

Elkészítése:

  A tojást kikevertem a cukorral, és az olvasztott vajjal. Hozzáadtam a sütőporral, sóval, kakaóporral elkevert lisztet, csokicseppeket, és végül belekevertem a joghurtot is.

Előkészített muffin papírral bélelt muffin tepsibe adagoltam a masszát, és előmelegített sütőben, közepes hőmérsékleten 20 perc alatt megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése