2016. december 9., péntek

Fahéjas muffin

Hozzávalók:

  a tésztához: 1 tojás, 10 dkg kristálycukor, 175 ml tej, 75 ml étolaj, 20 dkg búzaliszt, 12 g sütőpor,
                      1 teáskanál őrölt fahéj.

a tetejére: 5 dkg olvasztott vaj, 5 dkg kristálycukor, fél evőkanál fahéj.
a közepébe : szilvalekvár.

Elkészítés:

 A tojást kikevertem a cukorral, majd a többi hozzávalót is belekevertem.
 A 12 db- s muffin formát kibéleltem papírral. A masszával félig megtöltöttem a formákat, 2 teáskanál szilvalekvárt raktam a közepükbe, majd befedtem őket.

Előmelegített sütőben 180 fokon 20 perc alatt megsültek.
A vajat felolvasztottam, a cukrot, és a fahéjat összekevertem.
A muffinok tetejét először az olvasztott vajba, utána pedig a fahéjas cukorba mártottam.

Forrás: Apróséf : Bornemissza Orsi receptje






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése