2016. december 13., kedd

Kandírozott gyömbéres keksz

Hozzávalók:

  15 dkg vaj, 7 dkg kristálycukor, 2 evőkanál kandírozott gyömbér apróra vágva, 25 dkg liszt,
   fél teáskanál őrölt gyömbér.

Elkészítése:

  A puha vajat habosra kevertem a cukorral, majd hozzáadtam az apróra vágott kandírozott gyömbért és őrölt gyömbérrel elkevert lisztet.
 Sima tésztává gyúrtam, / ha esetleg nem állna össze, lehet hozzáadni egy evőkanál vizet/ fóliába csomagoltam és egy órára hűtőbe raktam.

 A hűtőből kivéve hagytam kicsit melegedni, majd lisztezett felületen 3 - 4 mm vékonyra nyújtottam.
 Derelyevágóval trapéz  formára vágtam fel a tésztát, és sütőpapírral borított  2 sütőlemezre rakosgattam őket. Előmelegített sütőben 170 fokon kb 10- 12 perc alatt sült ki egy tepsi.

Forrás: Nők Lapja Konyha Desszert különszám





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése