2016. december 11., vasárnap

Mogyorókrémes brownie mogyoródarabokkal

Hozzávalók:

 10 dkg aprított  natúr  földimogyoró, 25 dkg puha vaj,  4 tojás, 16 dkg nádcukor, 2 vaníliás cukor,      18 dkg liszt,  5 dkg kakaópor, 20 dkg mogyorókrém.
 

Elkészítése:

  A puha vajat habosra kevertem a cukorral, vaníliás cukorral, majd hozzáadtam a tojásokat is, jól kikevertem. A lisztet összekevertem a kakaóporral, majd a tojásos keverékhez forgattam.
  A simára kikevert masszába beleszórtam az aprított mogyorót, összeforgattam, majd a masszát sütőpapírral bélelt 20 x 30 cm-s tepsibe simítottam.
  A csokoládés massza tetejére kanalaztam a mogyorókrémet, majd egy kiskanállal márványosan összekevertem a csokoládés masszával.

 A tepsit 180 fokra előmelegített sütőben raktam, és 25 perc alatt készre sütöttem.

Ötlet: Nők Lapja Konyha Desszert különszáma 2 évfolyam 3 száma.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése