2016. október 13., csütörtök

Zebratorta

Hozzávalók:

 37, 5 dkg liszt, 25 dkg porcukor, 5 tojás,  1, 25 dl víz,  2, 5 dl étolaj, 12 g sütőpor, 2 evőkanál kakaópor, 1 teáskanál fahéj.

Elkészítése:

  A tojásokat kettéválasztottam, a tojásfehérjéket kemény habbá  felvertem.
  A tojássárgákat a porcukorral kikevertem, hozzáadtam a vizet, az étolajat.
  A kimért lisztben elkevertem a sütőport, és kisebb adagokban a tojássárgás masszába kevertem.
  Végül  felvert tojáshabot óvatosan beleforgattam.
  A masszát kettéválasztottam, az egyik felébe kevertem a kakaóport, és a fahéjat.

 Egy 26 cm -s tortaformába sütőpapírt tettem, és elkezdtem a torta rétegezését.
 Először a fehér tésztából két evőkanálnyit tettem a tortaforma közepére, erre két kanálnyi kakaós tésztát. Mindig a közepére tettem az újabb adagot. Ezt a kanalazgatást addig folytattam míg el nem fogyott a tésztám. Előmelegített sütőben, 170 fokon közel 1 órát sütöttem.

Forrás: apróséf. hu






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése