2016. október 12., szerda

Málnás - szedres joghurtos muffin

Hozzávalók:

  13 dkg vajízű étolaj, 20 dkg kristálycukor, 5 db tojásfehérje, 1 teáskanál vanília eszencia, 36 dkg liszt, 1 csapott mokkáskanál sütőpor, 1 teáskanál szódabikarbóna, 25 dkg málna, szeder, 33 dkg natúr joghurt.

Elkészítése:

  Egy keverőtálban összekevertem  a száraz hozzávalókat, a lisztet, cukrot, szódaport, és a sütőport.
  Hozzáadtam a joghurtot, vaníliaeszenciát, tojásfehérjéket, és a vajízű étolajat.
  Egy habverővel csomómentes, egynemű masszává kevertem.
  Hozzáadtam a mirelit málnát, szedret, és óvatosan belekevertem.
  A muffin formákat kibéleltem papír kapszlikkal, és elkezdtem beléjük töltögetni a masszát.
  16 db formába fért nekem bele, kissé nagyobbak is lettek a kelleténél, így legközelebb 18 db formát fogok megtölteni.
Előmelegített sütőben 180 fokon 30 percig  sütöttem őket.

Forrás: ApróSéf.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése