2016. október 10., hétfő

Citromos - kókuszos pöfeteg

Hozzávalók:

  24 dkg liszt, 2 teáskanál sütőpor,  csipet só, 9 dkg kókuszreszelék, 15 dkg kristálycukor, 2 tojás,
   6 dkg vaj, fél citrom leve, a hempergetéshez porcukor.

Elkészítése:

  Mixerrel a puha vajat a cukorral elkezdtem kikeverni, hozzáadtam a 2 tojást, és habosra kevertem.
A citromlevet, a liszttel kevert sütőport, sót, kókuszreszeléket apránként hozzádolgoztam.
 Egy órára beraktam a hűtőbe, majd vizes kézzel diónyi gömböket formáztam, amelyeket porcukorral meghempergettem. Sütőpapírral fedett lemezen, közepes hőfokon kb. 160 fokon 15 perc alatt készre sütöttem őket. Akkor már jó ha a szélei megszilárdulnak.

Forrás: https://teller-cake.blogspot.hu/2012/12/citromos-kokuszos-pofeteg.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése