2016. július 17., vasárnap

Márványos meggyes kevert

Hozzávalók:

   25 dkg liszt, 1 teáskanál sütőpor, 15 dkg porcukor, 4 tojás,  1, 5 dl meleg víz, 1, 5 dl étolaj,
    csipet só, 3 evőkanál kakaópor, / szerintem elég 2 evőkanál kakaópor is, nekem így túl kakaós lett/ 40 dkg magozott meggy.

Elkészítés:

  A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét kemény habbá vertem a sóval.
  A tojássárgáját kikevertem a porcukorral, hozzáadtam a vizet, és az étolajat , végül a sütőporos lisztet  is belekevertem. A masszát kettéválasztottam, az egyik felébe kevertem a kakaóport.
A tojáshabot mind a két masszába beleforgattam.

Sütőpapírral bélelt  30 x 20 cm-s tepsibe először a tojásos masszát öntöttem,  rá a kakaósat.
Fakanállal köröket rajzolva márványoztam össze a két masszát.
Jól lecsöpögtetett meggyel szórtam meg a tetejét.
Előmelegített sütőben, közepes hőfokon 40 percig sütöttem.
Porcukorral lehet díszíteni a tetejét.

Forrás: http://juditkakonyhaja.blogspot.hu/2016/06/marvanyos-meggyes-kevert.html






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése