2014. február 16., vasárnap

Magvas keksz

Hozzávalók:

  5 dkg dió apróra vágva, 5 dkg napraforgómag, 5 dkg aszalt barack felaprítva, 5 dkg datolya aprítva, 1 lapos evőkanál xilit, 5 dkg lenmagpehely, 5 dkg darált mandula, és még 3 evőkanál darált mandula, fél kiskanál szódabikarbona, 4 evőkanál frissen csavart narancslé, 1- 1,5 evőkanál méz - attól függően
 mennyire édesre szeretnénk,  3-4 evőkanál kókuszzsír, / először inkább kevesebbet tegyünk hozzá, nehogy túlságosan nedves legyen/ fél kiskanál őrölt fahéj, 1 kiskanál vaniliakivonat.
A forgatáshoz szezámmag.

Elkészítése:

  A hozzávalókat összekevertem, összegyúrtam, egy mélyebb tálban.
  Kis gombócokat formáztam belőlük.
  Egy tálba szezámmagot öntöttem, és megforgattam benne a golyókat, a tenyeremmel lelapogattam, és a sütőpapírral fedett sütőlemezre rakosgattam őket.
 Előmelegített sütőben 10-15 perc alatt készre sültek.

Forrás: Krisztakonyhája


 
 
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése