2012. augusztus 1., szerda

Levendulás- őszibarackos pite

Hozzávalók:

10 dkg puha vaj, 
5 dkg levendulás porcukor, / egyszerű az elkészítése: egy befőttes üvegbe porcukrot raktam a tetejére  4-5 szál kis levendula ágat, kupakkal lezártam.  Másnapra a porcukor már átveszi a  levendula illatát, és szórhatjuk, adagolhatjuk a sütikre, sütikbe. Csak egy gond van vele - kissé összeáll a porcukor , így elég nehéz kanállal kiszedni belőle./

5 dkg porcukor, 
2 tojás,
1 dl joghurt, 
10 dkg finomliszt, 
2 dkg grahamliszt,
fél csomag sütőpor,
1 vaniliás cukor,
4-5 őszibarack. / nagyságtól függően/


Elkészítés:


A puha vajat a kétféle porcukorral kikevertem , a tojásokat, joghurtot is hozzákevertem. Végül hozzáadtam a sütőporral, vaniliás cukorral elkevert lisztet is.
 Egy fém piteformába sütőpapírt helyeztem, és beleöntöttem a tésztát, szeletelt barackokkal kiraktam. Előmelegített sütőben közepes hőfokon kb. 30 percig sütöttem. Tálalás előtt levendulás porcukorral díszítettem.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése