2012. augusztus 18., szombat

Szőlős muffin

Hozzávalók:

1 fürt szőlő,/  kisszemű magnélküli szőlőt használtam , amít a mosás után elfeleztem/ 1 teáskanál szódabikarbona, 15 dkg kristálycukor, 10 dkg graham liszt, 20 dkg finomliszt, 90 ml olaj, 150 ml joghurt, 100 ml szőlőlé / én sima rostos szőlőlét használtam/ 1 tojás. / Lehet még esetleg belerakni 5-6 dkg tört csokit is/

Díszítéshez: szőlő, 4 dkg olvasztott tejcsoki./ Lehet étcsokival is/

Elkészítése:

A liszteket, szódabikarbonátot összekevertem egy tálban. Másik tálban a tojást  kikevertem a cukorral, hozzáadtam a joghurtot, olajat, szőlőlét, majd a lisztes keveréket. Végül a felezett  szőlőszemeket is beleforgattam a masszába. 12 db-os muffintepsibe papírkapszlikat raktam, és belekanalaztam a masszát. Közepes hömérsékleten 20 percig sütöttem.  Miután kicsit kihült egy szem szőlővel, és olvasztott csokival díszítettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése