2012. augusztus 14., kedd

Málnás-csokoládés-kekszes kockák

Hozzávalók:

A piskótatésztához: 3 tojás, 6 dkg liszt, 2 evőkanál víz, 4 dkg kristálycukor, 2 evőkanál kakaópor, 2 evőkanál olaj.

A pudingos részhez: 1 csomag csokoládés pudingpor, 5 dl tej, 3 evőkanál kristálycukor. / Lehet 4-5 dkg  puha vajat is hozzákeverni , ha krémessebben szeretjük./

A málnás réteghez: 30 dkg málna, 5 dkg kristálycukor, fél csomag vaniliás pudingpor, 18 db háztartási keksz.

Elkészítése:

A piskótához a tojások sárgáját simára kevertem a liszt felével , az olajjal, és a vizzel. A fehérjét kemény habbá vertem a cukorral , majd beleforgattam a sárgájás pépet is. A kakaót elkevertem a maradék liszttel, és a masszába forgattam. Sütőpapírral bélelt  20 x 33 cm-es tepsibe sütöttem 15 percet, mikor kihűlt a sütőpapírt lehuztam róla, és visszaraktam a tepsibe.
A csokoládés pudingport a tejjel, cukorral felfőztem. 10 percig hagytam hűlni, majd a piskótalapra  kentem.

A kiolvasztott  málnát / én most mirelit málnát használtam, de szezonban lehet friss málnával is készíteni/ felfőztem a cukorral.  A vaniliás pudingport 1 dl vizzel elkevertem, és besűrítettem vele a málnát. A krémet egyenletesen elkentem a csokoládés rész tetején , majd keksszel szépen befedtem. Dermedés után a kekszek mentén szeleteltem. A tetejét csöppnyi málnás krémmel díszítettem.

Ötlet: Nők Lapja Konyhája








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése