2012. június 3., vasárnap

Epres muffin

Hozzávalók:

 10 dkg kristálycukor,1 tasak vaniliáscukor, 10 dkg vaj, 4 tojás, 3 evőkanál tejföl , 22 dkg finomliszt,1 teáskanál sütőpor,  3 dkg darált mogyoró, 1 banán, 30 dkg eper.

 Elkészítés:

    A cukrot a négy tojással,  vaniliáscukorral, és a puha vajjal jól kikevertem.
  Hozzáadtam a 3 kanál tejfölt, a villával összetört banánt, a liszttel elkevert sütőport, és a darált mogyorót. Legvégül a darabolt epret szórtam bele, kissé összekevertem. A muffinsütőbe papírkapszlikat tettem,  és belekanalaztam a tésztát. Előmelegített sütőben, közepes hőfokon 25 percig sütöttem.




 Ötlet: zamat és illat epres muffin receptje

2 megjegyzés:

  1. Hű, mennyi fantasztikus muffint sütöttél mióta nem jártam itt! Nem győzök válogatni, nagyon szuperek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, és nagyon finomak is.

    VálaszTörlés