2012. május 3., csütörtök

 Kókuszos keksz mályvacukorral

Hozzávalók:


  25 dkg finomliszt, 10 dkg kókuszreszelék, 3 evőkanál zabpehely, 1 kiskanál sütőpor, fél kiskanál szódabikarbona, csipet só, 10 dkg puha margarin, 6 dkg porcukor, 2 tojás, 4 evőkanál tej, 5 dkg étcsoki- darabolva, 6 dkg pillecukor.


 Elkészítés:


   Egy tálban összekevertem a száraz anyagokat, hozzáadtam még a csokidarabokat, és a kisebb darabokra vágott pillecukrot is.
 A két tojásfehérjét kemény habbá vertem.A porcukrot kikevertem a puha margarinnal, és a két tojássárgájával,utánna a szárazakat hozzávegyítettem,majd  lazán beleforgattam a tojáshabot is. Sütőpapírral lefedett sütőlemezre diónyi halmokat raktam, kissé lelapítottam őket ,/ ügyeltem rá, hogy a pillecukor feljebb kerüljön a halmon,  nehogy kifollyon, és megégjen./ Forró sütőben kb. 12 perc alatt kisütőttem.


  Forrás: Sülvefőve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése