2012. április 18., szerda

Túros, sajtos pogácsa

Hozzávalók:

  60 dkg finomliszt, 50 dkg félzsíros túró, 2 tojássárgája, 4 dkg élesztő, 25 dkg margarin,1 evőkanál só, 20 dkg reszelt trappista sajt, + 10-15 dkg sajt a pogácsák tetejére, 1 dl tej, 1 kávéskanál cukor, 1 tojás a lekenéshez, szűkség szerint tejföl.

 Elkészítés:


  Az élesztőt a tejben cukorral felfuttattam , és a többi hozzávalóval össze gyúrtam, dagasztottam, és letakarva 50 percig kelesztettem. Ezután ujjnyi vastagra kinyújtottam, és hajtogattam, pihentettem 15 percet, és újból pihentettem. A végén szintén ujjnyi vastagra kinyújtottam, kiszaggattam , felvert tojással megkentem, majd sajttal megszórtam a tetejét.
 200 fokon kb. 15 perc alatt kisütöttem az első adagot. Nekem 4 tepsivel sült ki.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése