2012. április 14., szombat

Gyöngyi szelet

Hozzávalók:

  40 dkg finomliszt, 10 dkg vaj, 20 dkg kristálycukor, 1 tojás, 1 csomag sütőpor, kis tejfől -ha szűkséges.

  Krém: 1 csomag eperízű pudingpor, 3 dl tej, 20 dkg vaj, 20 dkg porcukor

 Máz: 10 dkg étcsokoládé, 1 evőkanál olaj

Elkészítés:

   A tészta hozzávalóít könnyen nyújthatóvá összegyúrtam , háromfelé vettem, és egyesével kisütöttem a lapokat.

 A pudingport a tejben felfőztem, a  puha vajat kikevertem a porcukorral. A már kihűlt pudingot jól elkevertem a vajas krémmel. A lapokat ezzel a krémmel töltöttem meg. A tortabevonót az étolajjal a mikróban felolvasztottam, és a süti tetejére kentem. Egy napig pihentettem , hogy a lapok puhuljanak, majd szeletekre vágtam. / Most  az eper pudingot feleztem, vanilia pudinggal készült a másik fele./



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése