2011. július 30., szombat

Meggyes - kókuszos brownie

Hozzávalók:

  a tészta alaphoz: 13 dkg margarin, 12 dkg étcsokoládé,  12 kristálycukor, 15 dkg finomliszt, 1 csomag sütőpor, 3 evőkanál kakaópor, 2 tojás, 15 dkg meggy.

  a kókuszos tetejéhez: 6 dkg kókuszreszelék, 8 dkg kristálycukor, 2 tojásfehérje.


Elkészítés:

  A darabolt margarint, és az apróra tördelt csokit egy kis lábosban állandó keverés mellett  felolvasztottam. A két tojást felvertem a cukorral , majd a kihűlt csokis margarint hozzákevertem ,utána a lisztes sütőporos, kakaós keveréket adtam hozzá,és a lecsepegtetett  meggyet utoljára. Sütőpappírral kibélelt 32 x 20 cm-s sütőformába öntöttem a keveréket. A két tojásfehérjéből a cukorral kemény habot vertem ,hozzákevertem a kókuszreszeléket, és a tészta tetejére kentem. Előmelegített sütőben közepes hőfokon kb. 40 percig sütöttem .

 Ötlet: Nők lapja konyhája

   







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése