2011. július 28., csütörtök

Gombás - kolbászos torta

Hozzávalók:

  a tésztához: 20 dkg finom liszt, csipet só, 15 dkg vaj, 1 tojássárgája.

 a töltelékhez: 6 tojás, 20 dkg reszelt sajt, 2 dl tejszín, 25 dkg csiperkegomba, 10 dkg szeletelt kolbász ,só, szerecsendió, örőlt bors.

 Elkészítés:

  A tésztához  valókat összegyúrtam , szükség szerint egy-két evőkanál vízet adtam hozzá és cipóvá formáltam .Hütőbe raktam pihenni 30 percre, utánna enyhén lisztes táblán kör alakúra nyújtottam , majd egy 26 cm-es tortaformába raktam ,és 180 fokos sütőben világosbarnára sütőttem.

 A töltelékhez a gombát megmostam , felszeleteltem , és kevés forró olajon megpirítottam . A tejszínt a reszelt sajttal , a tojással , a füszerekkel  elkevertem . Az elősütött tésztán elosztottam a gombát ,kolbászt,  ráöntöttem a tojásos tejszínt . 160 fokra előmelegített sütőben 40- 45 perc alatt megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése