2011. március 9., szerda

Sajtos, sonkás hajtovány

A receptötletet   http://www.szamoca.eoldal.hu származik

 Hozzávalók:
   A tésztához: 50 dkg liszt, 3,5dl tej, 2,5dkg élesztő, 5 evőkanál étolaj,1 kiskanál cukor, 2 kiskanál só.
   Töltelék: 20-25 dkg keményebb sajt, 20 dkg sonka 5 dkg puha vaj.
   Díszítéshez: 1 tojás felverve, napraforgó mag, reszelt sajt.

 Az élesztőt felfuttattam a cukros tejben, a liszthez öntöttem ,és a sóval,étolajjal összegyúrtam.
Egy órát kelesztettem, mikor megkelt, a tésztát kétfelé vettem ,kinyújtottam, vajjal megkentem , sajttal , sonkával megszórtam .
Mint a bejglit feltekertem ,és átlósan háromszögeket vágtam a tésztából.  A felvert tojással lekentem , sajttal, napraforgómaggal megszórtam, és sütőpappírral fedett sütőlemezre raktam. Előmelegített sütőben világosbarnára sütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése