2011. március 29., kedd

Kókuszos - kakaós kocka

Hozzávalók :

 A tésztához:
   10 dkg étcsokoládé, 20 dkg margarin, 3 evőkanál keserű kakaópor, 3 tojás, 15 dkg kristálycukor, 1 kiskanál sütőpor, 15 dkg finomliszt.

 A krémhez:
   25 dkg mascarpone, 5 evőkanál kristálycukor, 5 evőkanál kókuszreszelék, 2 evőkanál finomliszt, 1 tojás.

 Elkészítése: A csokit a margarinnal együtt egy kisebb lábosban felolvasztottam, majd a kakaóport is hozzáadtam. Egy tálban a 3 tojást  a cukorral habosra kevertem, a csokis margarint, és a sütőporral összeforgatott lisztet is hozzáadtam.
 Egy közepes méretű /30 x 20 cm-s/ tepsibe sütőpappírt tettem, a masszát belesimítottam . A krémhez valókat összekevertem , majd a csokis tésztán elkenegettem.
 Előmelegített sütőben közepes lángon 35 perc alatt megsütöttem.

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése