2011. március 17., csütörtök

Meggyes,kókuszos pite

Hozzávalók:
  a kevert tésztához: 25 dkg margarin,20 dkg kristálycukor, 1 zacskó vaniliás cukor, csipetnyi só, 4 tojás, 5 evőkanál tej, 20 dkg liszt, 10 dkg étkezési /búza/ keményítő, 2 teáskanál sütőpor, 15 dkg feldarabolt csokoládé, liszt.

 a kókuszöntethez és a tetejére: 15 dkg margarin, 15 dkg kristálycukor, 2 evőkanál méz, 20 dkg kókuszreszelék, 6 evőkanál tej, 1 kg meggy-vagy 2 üveg meggybefőtt.

 Elkészítés: A margarint / én 10 dkg/cukorral felhevítettem,  hozzáadtam a kókuszreszeléket, és felöntöttem tejjel. A gázról levettem, és hűlni hagytam.

 A tésztához a margarint a kétféle cukorral / én csak 15 dkg cukrot használtam/, sóval krémesre kikevertem. Egyenként beledolgoztam a tojásokat, majd belecsorgattam a tejet. Rászitáltam az étkezési keményítővel, és a sütőporral  elkevert lisztet,beleforgattam a feldarabolt csokit/ 7 dkg csokit tettem bele/ és sütőpappírral bélelt 35 x 40 cm- s tepsibe simítottam.
 Kiraktam a  lisztbe forgatott meggyel, meglocsoltam a kókuszöntettel,és előmelegített sütőben kb 200 fokon 30 percig sütöttem.
Nagyon finom kiadós, laktató süti.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése