2011. március 2., szerda

Gesztenyés keksztekercs

Hozzávalók:
       25dkg darált keksz,18dkg margarin, 10dkg kristálycukor, 2 teáskanál rumaroma,1 evőkanál kókuszreszelék, 2 kávéskanál kakaópor.
  Krém:
     25 dkg gesztenyemassza,10 dkg margarin,10 dkg porcukor, 2 kávéskanál rumaroma, 1 kávéskanál kókuszreszelék.
  Tetejére: tortabevonó csoki.

   A darált kekszet összegyúrom a többi hozzávalóval, majd egy konyharuhát megvizeztem, és kiterítettem rá a kekszmassza felét, egy késsel 20x25 cm-es téglaalappá nyújtottam.
  A töltelékhez a gesztenyemasszát kikevertem a margarinnal,cukorral, és a többi hozzávalóval. A töltelék felét rásimítottam ,majd konyharuha segítségével felgöngyöltem. A másik tekercset ugyanigy készítettem el, egy órára hütőbe raktam, végül csokival vontam be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése