2019. július 1., hétfő

Erdei gyümölcsös sajttorta

Elkészítése:

  a laphoz: 25 dkg darált keksz, 3 dkg porcukor, vagy 1 dkg Dia Wellness 4 szeres édesítő, 12 dkg vaj, 50 ml tej.
  a krémhez: 50 dkg krémsajt, 15 dkg porcukor vagy 4 dkg Dia welness 4 szeres édesítő, 2, 5 dl tejszínhab.
a tetejére: 50 dkg erdei gyümölcs keverék, 10 dkg porcukor, vagy 2, 5 dkg Dia Wellness 4 szeres édesítő, 1 dl víz, 2 dkg zselatin.

Elkészítése:

Egy kis lábosba tettem az erdei gyümölcsöket / én most felerészt fagyasztott keveréket és friss gyümölccsel készítettem/ hozzáadtam az édesítőt, az 1dl víz felét.
A másik felét a zselatinnal kikevertem, és a mikróban kicsit melegítettem.
 Mikor már elkezdett forrni a gyümölcskeverék, levettem a gázról, és belekevertem a feloldott zselatint. Hideg helyre tettem majd a hütőbe raktam szilárdulásig.

Ezután elkészítettem a kekszes alapot, a hozzávalókat egy tálba raktam, és alaposan összedolgoztam.
Mikor már összeállt egy 24 cm- s kibélelt tortaformába nyomkodtam, majd beraktam a hűtőbe.

Utánna elkészítettem a krémet, egy tálban a krémsajtot kikevertem az édesítővel, majd hozzáadtam az előzőleg kemény habbá vert tejszínt.

A kekszes alapra kentem a krémet, végül a kellően megszilárdult gyümölcskeveréket tettem rá.
Pár óra állás után már lehet szeletelni is.

Forrás: Cookpad: Nagy Izidóra receptjét  variálltam át saját ízlés szerint.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése