2019. június 28., péntek

Rákóczi túrós tönkölyliszttel, és édesítővel

Hozzávalók:

a tésztához:  14 dkg teljeskiörlésű tönkölyliszt, 6 dkg fehér tönkölyliszt, 1 tojás, 12 dkg vaj, 1 csomag sütőpor, 2 dkg Dia Wellness édesítő.

a töltelékhez: 50 dkg túró, 2 db tojássárgája, 2 tojásfehérje, 2 dkg Dia Wellness 4 szeres édesítő, 1 teáskanál vanília aroma, 1, 5 evőkanál tejföl, 2 evőkanál búzadara.

a tetejére: 2 dkg Dia Wellness 4 szeres édesítő, 3 db tojásfehérje, ízlés szerint  baracklekvár.

Elkészítése:

 A tészta hozzávalóit összegyúrtam, és 180 fokra előmelegített sütőben 10 perc alatt elősütöttem.
 A töltelékhez a túrót áttörtem, a tojásfehérjét kemény habbá felvertem.
 A túróhoz hozzáadtam az édesítőt, a vanília aromát, a tejfölt, a búzadarát, a két tojássárgáját, majd belekevertem a tojáshabot is.





Az elősütött lapot vékonyan megkentem baracklekvárral, elsimítottam rajta a  túrós tölteléket.
Visszatettem a sütőbe még 25 percre.

A fagyasztóból kivett, és már félig kiengedett 3 tojásfehérjét keményre felvertem az édesítővel.
Mikor már  megsült a töltelék is a tojáshabot nyomózsákba töltöttem, és becsikoztam vele a süti tetejét. További 8- 10 percig sütöttem, míg kissé barnás nem lett.

Forrás: Cookpad: Pataki Nelly receptje.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése