2019. június 26., szerda

Cseresznyés banánkenyér

Hozzávalók:

 10 dkg fehér tönkölyliszt, 10 dkg teljeskiörlésű liszt, 10 dkg vaj, 15 dkg cseresznye, vagy meggy,
  1 dl tej, 5 dkg dió, 2, 5 dkg Dia Wellness 4 szeres édesítő, vagy 8 dkg nádcukor, 1 banán, 2,5 dkg kakaópor, 1 tojás, 2 teáskanál vanília aroma, 2 teáskanál sütőpor, csipet só.

Elkészítése:

 A diót egy serpenyőben illatosra pirítottam, majd mozsárban összetörtem.
 A vajat kissé megolvasztottam a mikróban.
A tojást kikevertem az édesítővel, vanília aromával, vajjal, majd belekevertem az áttört banánt.
A liszttel elkevert sütőport, kakaóport, csipet sót, diót is hozzáadtam, utoljára a cseresznyét is jól belekevertem.

Egy sütőpapírral kibélelt őzgerinc formába simítottam, és előmelegített sütőben 180 fokon 50 percig sütöttem.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése