2019. június 25., kedd

Epres túrós brownie

Hozzávalók:

a tésztához: 10 dkg étcsokoládé, 10 dkg kristálycukor, / én 2, 5 dkg Dia Wellness négyszeres édesítőt használtam/
  3 tojás, 5 dkg vaj,  15 dkg liszt, / én 7, 5 dkg zabpehelylisztet, és 7, 5 dkg tönkölylisztel készítettem/
  1 csapott teáskanál sütőpor, 1 csapott kávéskanál szódabikarbóna, 1 evőkanál kakaópor.

a töltelékhez: 25 dkg félzsíros tehéntúró, 1 csomag vaníliáscukor, 2 evőkanál kristálycukor, / én folyékony édesítőt használtam ízlés szerint/ 1 tojás, 2 csapott evőkanál zabpehely, 10 -15 dkg darabolt eper.

Elkészítése:

 Az étcsokoládét a vajjal megolvasztottam a mikróban.
A túrós töltelékhez valókat összekevertem.
Az egész tojásokat kikevertem az édesítővel, hozzáadtam az olvasztott vajas csokit, majd a sütőporral, szódabikarbónával, kakaóporral elvegyített liszttet is belekevertem.
A tésztamasszát egy sütőpapírral kibélelt 20 x 30 cm -s tepsibe simítottam, majd egy evőkanállal ráhalmoztam a túrós tölteléket. A darabolt epret rárakosgattam.

Előmelegített 160 fokos légkeveréses sütőben 20 - 25 percig sütöttem.
Nem szabad túl sütni, akkor jó ha a belseje még egy kicsit ruganyos, ragacsos.

Forrás: https://gabicsek.blogspot.com/2019/06/epres-turos-brownie.html






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése