2019. június 12., szerda

Meggyes mákos piskóta

Hozzávalók:

 20 dkg fehér, 15 dkg teljeskiörlésű tönkölyliszt, / eredetileg 25 dkg fehér tönkölyliszt /
  5 dkg porcukor, 5 dkg Dia Wellness 4 szeres édesítő, vagy 25 dkg porcukor,
  4 db tojás, 25 dkg meggy, /most fagyasztott, és kiolvasztott meggyet használtam/ 6 dkg darált mák, 1,5 dl étolaj, 1, 5 dl langyos víz, fél csomag sütőpor.

Elkészítése:

  A tojásokat kettéválasztottam , a sárgáját habosra kevertem a porcukros édesítővel, hozzáöntöttem a vízet, az olajat, és átkevertem. Folyamatos kevergetéssel beleöntöttem a sütőporral elkevert lisztet.
Végül az előzőleg keményre felvert tojáshabot adtam hozzá.

Sütőpapírral bélelt 20 x 30 cm-s tepsibe öntöttem a masszát, megszórtam mákkal, majd ráraktam a lecsepegtetett meggyet.
180 fokra előmelegített sütőben, 170 fokon 35- 40 perc alatt megsütöttem.
Porcukorral lehet díszíteni a tetejét.

Forrás: Cookpad



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése