2019. április 10., szerda

Kókusztetős ananászszelet

Hozzávalók:

 10 dkg kristálycukor, 10 dkg olvasztott vaj, 1 dl konzerv ananászlé, 25 dkg liszt, 1 csomag sütőpor, 20 dkg konzerv ananász.
a kókusztetőhöz: 3 szobahőmérsékletű tojásfehérje, 10 dkg porcukor, 10 dkg kókuszreszelék.

Elkészítése:

 A cukrot habosra vertem a tojással, hozzáadtam az olvasztott vajat, és az ananászlevet.
 Hozzákevertem a sütőporral elkevert lisztet, és az aprított ananászt.
 Sütőpapírral bélelt 30 x 20 cm-s tepsibe öntöttem a masszát, és 180 fokra előmelegített sütőben 10- 15 percig sütöttem. / Figyelni kell, mert ha a teteje már barnulni kezd ki kell venni a sütőből./

 Közben a tojásfehérjéket elektromos habverővel könnyű habnak felvertem, majd evőkanálnyiként hozzáadtam a porcukrot. Sűrű vágható masszát kell kapnunk, végül beleforgattam a kókuszreszeléket.
A habot az elősütött tészta tetejére kentem, majd újabb 15 percre visszatettem a sülni. /A teteje akkor jó ha már enyhén barnásra sül./ Célszerű a tepsiben hagyni kihűlni, utána jobban szeletelhető.

Forrás: Meglepetés konyha rejtvény magazin.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése