2018. május 1., kedd

Málnás - csokis kevert süti

Hozzávalók:

  12, 5 dkg vaj, 20 dkg kristálycukor, / én csak 15 dkg -át tettem bele/ 6 db tojás, 1 zacskó vaníliás cukor, csipet só, 1 evőkanál reszelt citromhéj, 18 dkg rétesliszt, 1 kávéskanál szódabikarbóna,
  10 dkg kicsire darabolt étcsokoládé, 35 dkg málna, / nálam most fagyasztott/

Elkészítése:

  A tojássárgáját, a puha vajjal, a vaníliáscukorral, a reszelt citromhéjjal habosra kevertem.
  A tojásfehérjét a szódabikarbónával kemény habbá felvertem.
  A lisztet kissebb adagokban hozzá kevertem a tojásos vajas masszához.
  Ehez kevertem a keményre felvert tojáshabot, és a darabolt csokoládét.
  Sütőpapírral kibéleltem egy 20 x 30 cm-s tepsit és beleöntöttem a masszát.
  A tetejére rárakosgattam a málnaszemeket, és előmelegített sütőben, közepes hőfokon 35 - 40 perc alatt készre sütöttem.
 Diszítésként porcukorral szórtam meg a tetejét.

Forrás: http://bibimoni.blogspot.hu/2013/09/malnas-csokis-kevert-sutemeny.html







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése