2018. május 3., csütörtök

Villámgyors áfonyás túrótorta

Hozzávalók:

  50 dkg túró, 12 dkg porcukor, 1 zacskó vaníliás cukor, 2 tojás, 1 csomag vaníliás pudingpor,
  2 dl tejföl, fél citrom reszelt héja, 20 dkg áfonya. / én most fagyasztott málnával potóltam pár hiányzó dekát/

Elkészítése:

  A túrót villával  összetörtem, majd hozzáadtam a két féle cukrot, a két tojást, és az egészet összedolgoztam. Belekevertem a tejfölt, a pudingport, a reszelt citromhéjat, majd a túrós krémet egy sütőpapírral borított 26 cm-s  kapcsos tortaformába öntöttem.
Az áfonyát megmostam, a málnát kiengedtem, és a tortára rakosgattam őket.
Nem árt kissé megmozgatni a tortaformát, hogy a gyümölcsök kissé belesüppedjenek a masszába.
180 fokra előmelegített sütőben 25 - 30 perc alatt elkészült.
Díszitésként porcukrot szórtam a torta tetejére.

Forrás: http://fincsi.hu/2017/02/09/villamgyors-afonyas-turotorta/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése