2015. október 1., csütörtök

Cookies

Hozzávalók:

   8, 5 dkg vaj, 1 evőkanál kakaópor, 1 teáskanál instant kávépor, 11 dkg nádcukor, 7 dkg  csokilencse, 1 tojás, 1 teáskanál vanília kivonat, 14 dkg finomliszt, 1/2 teáskanál szódabikarbóna, 5 dkg dió, vagy mogyoró durvára aprítva.

Elkészítése:

   A vajat megolvasztottam egy kisebb lábosban, hozzákevertem a kakaóport, kávét, majd mikor teljesen összeolvadt akkor adtam hozzá a cukrot. Levettem a tűzről, és hagytam kihűlni.
 A tojást felvertem a vaníliával, hozzáadtam a csokis - vajas keveréket, a lisztet, szódabikarbonátot, diót, és a csokicseppek háromnegyedét. Kissé összekevertem, / nem szabad túlkeverni/
  A masszát 10 percre hűtőbe raktam, hogy formázható legyen.

   Nedves kézzel diónyi golyókat gyúrtam a masszából, és sütőpapírral bélelt tepsire rakosgattam őket. A tetejüket kicsit le lapítottam, és belenyomkodtam a maradék csokilencsét.

  Előmelegített sütőben 160 fokon, kb. 12 perc alatt kisül.

Forrás: www.rozekacsa.blog.hu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése