2014. július 30., szerda

Sütés nélküli túrós- barackos torta

Hozzávalók:

   a tésztához: 50 dkg darált háztartási keksz, 10 dkg porcukor, 2 evőkanál kakaópor, 1 vaníliás cukor, 3 dl tej.

   a töltelékhez: 50 dkg túró, 10 dkg porcukor, annyi tejföl , hogy a krém jól kenhető legyen, 1 csomag zseléfix.

   a tetejére:  1/2 kg sárgabarack, 6 evőkanál sárgabarack lekvár, fél csomag zselatin.

Elkészítése:

   A tészta hozzávalóit jól összekevertem, és a több mint háromnegyedét egy 26 cm-s tortaformába nyomkodtam. A maradékból kekszgolyók készültek.
   A túrót villával összetörtem, hozzáadtam a cukrot, a zseléfixet, és annyi tejfölt, hogy krémes állagú legyen. Rákentem a keksz tetejére, elsimítottam, majd a mosott, hámozott, darabolt  sárgabarackkal befedtem.
  A zselatint kis vízzel elkevertem, felmelegítettem, és a sárgabaracklekvárral elkevertem.
  A barack tetejére öntöttem, és hűtőbe raktam dermedni.

Ötlet: www.bibimoni.blogspot.hu
 

     


      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése