2014. július 26., szombat

Ribizlis túrós pite

Hozzávalók:

   25 dkg túró, 17, 5 dkg tejföl ,/ egy kis dobozos / 1 evőkanál finom liszt, 2 csapott evőkanál búzadara, 3 evőkanál kristálycukor, 1 teáskanál vanília aroma, 1 teáskanál sütőpor, 2 tojás, 20 dkg ribizli.

Elkészítése:

   A tojásokat kettéválasztottam, a fehérjét kemény habbá vertem.
   A túrót, tejfölt, lisztet, búzadarát, cukrot, vaníliaaromát, sütőport, a két tojássárgáját, egy mélyebb keverőtálban összekevertem. Végül a felvert tojáshabot is hozzáadtam.

 Vajjal kikentem egy 26 cm-s piteformát,kis liszttel meghintettem  és beleöntöttem a masszát.
  Az előzőleg megmosott, leszemezett ribizlivel megszórtam.
  Előmelegített, sütőben, közepes hőfokon  40 - 45 perc alatt megsütöttem.

 



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése