2014. március 14., péntek

Szilvás - csokoládés keksz

Hozzávalók:

    10 dkg mandula,  6 dkg finomra darált mandula, 6 dkg kókuszreszelék, 5 dkg kókuszolaj, 8 dkg méz, 2 kisebb tojás, 1 teáskanál vanilia eszencia, 5 dkg étcsokoládé, 6 dkg aszalt szilva.

Elkészítése:

  A 10 dkg mandulát durvára daráltam, és egy mélyebb tálban összekevertem a  finomra darált mandulával, kókuszreszelékkel.
 A kókuszolajat felolvasztottam, majd beleöntöttem a tálba, továbbá a mézet, a két tojást, és a vaniliaeszenciát is.
  A csokoládét, aszalt szilvát kockákra vágtam, és a többi hozzávalóhoz kevertem.
 15 percre hütőbe raktam.

Kézzel korongokat formáztam belőlük, és sütőpapírral fedett sütőlemezre rakosgattam őket.
  Kb. 175 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt megsült.

Nekem 37 darab kekszet sikerült kisütnöm.
Legközelebb dióval, és aszalt sárgabarackal fogom megsütni.

   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése