2014. március 12., szerda

Csokis-meggyes torta

Hozzávalók:

    6 tojás, 10 dkg nyirfacukor, 10 dkg kókuszzsír, 5 dkg kakaópor, 30 dkg őrölt mandula, 1kk szódabikarbona, 50 dkg meggy.

a csokimázhoz: 3 dkg kókuszzsír , 3  dkg nyírfacukor, 1 dkg kakaópor.

Elkészítése:

   A hat tojássárgáját felhabosítottam a nyírfacukorral, hozzáadtam az olvadt kókuszzsírt, az őrölt mandulát. A tojásfehérjéket kemény habbá vertem, és utoljára adtam hozzá a masszához.
  26 cm- es tortaformába sütőpapírt raktam, és beleöntöttem a masszát.
    Előmelegített sütőben, közepes hőfokon kb. 30 perc alatt megsütöttem.

 A csokimázhoz a nyírfacukorra öntöttem kb. 2- 3 evőkanálnyi vizet, összekevertem, és beraktam a mikróba fél percre, hogy a cukor felolvadjon.
 A kókuszzsírt hozzákevertem, majd a kakaóporral addig kevertem mig kissé besűrűsödött.

      A torta tetejét késsel megszúrkáltam, és ráöntöttem a csokimázat. A fagyasztóból kivett olvadt meggyel díszítettem a tetejét.

 Forrás: urbanherbalist blogja

         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése