2014. március 19., szerda

Rachel Allen féle fahéjas keksz

Hozzávalók:

    12, 5 dkg puha vaj, 11 dkg kristálycukor, 1 tojás, 1 zacskó vaniliás cukor, 25 dkg finomliszt, 1 kávéskanál sütőpor.
   a külső réteghez: kb. 1 teáskanál fahéj, 3 teáskanál porcukor.


Elkészítése:

   A puha vajat simára kevertem a cukorral, a tojással, és a vaniliás cukorral.
   Hozzáadtam a lisztet, sütőport, és simára kevertem.
   Hütőbe raktam pár órára, de egy éjszakára is bent hagyhatjuk. Legalább 30 percet pihentetni kell a hütőben.
   Egy kis tálba szórtam a fahéjat, porcukrot.
   A masszából diónyi kis gombocókat gyúrtam, majd korongá lapítottam, és meghempergettem őket a fahéjas cukorban.
    Sütőpapírral fedett sütőlemezre rakosgattam őket, és előmelegített sütőben,  közepes hőfokon kb. 12 perc alatt sültek ki. Nekem 35 db keksz sült ki.

       Forrás: gasztrómankó.hu

           


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése