2014. március 10., hétfő

Málnás csokifelfújt

Hozzávalók:

    16 dkg étcsokoládé, kb. 20 dkg málna eredetileg, de én most erdei gyümölcskeveréket használtam, 10 dkg kristálycukor, 10 dkg vaj, 8 dkg finomliszt, 2 tojás.

Elkészítése:

    Vizgőz felett a csokit a vajjal összeolvasztottam.
    A tojásokat kettéválasztottam, a sárgáját a cukorral kikevertem, a fehérjét kemény habbá vertem.
    A csokis masszát a cukorral kikevert tojássárgájához adtam, végül a habot is hozzákevertem.
    Öt szufléformát kivajaztam, / nekem elég nagy formáim vannak, de akinek kisebb van, hat szuflé- formára lesz szüksége. /
    Az erdei gyümölcsöt beleadagoltam  a formák aljába ,/ de lehet a tésztába is keverni / rá a tésztát adagoltam, próbáltam egyenletesen elosztani az 5 formába.
   Előmelegített sütőbe raktam őket, és mivel
 a gyümölcsöt fagyott állapotban használtam fel a sütési idő nálam 7 perc helyett 17 perc lett.
   Nem árt sütés közben ellenőrizni, akkor jó ha már felemelkedett, de nem is sült túl.
     Vagyis mindenki addig süsse, amig neki pont jó nem lesz.


         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése