2011. június 26., vasárnap

Kukucskálós túrós

Hozzávalók:

 a golyókhoz: 12,5 dkg margarin, 20 dkg liszt, 3 evőkanál kakaó, 15 dkg kristálycukor, 2 db tojás, 1/2 csomag sütőpor.

a masszához: 50 dkg túró, 12,5 dkg margarin, 25 dkg kristálycukor, 2 csomag vaniliás cukor, 1 csomag vaniliás pudingpor, 4 db tojás.

 Elkészítés:

 a golyókhoz összegyúrtam a kissé puha  margarint a cukorral, a két tojással, a liszttel , és a kakaóporral  Kis diónyi golyókat formáltam belőlük.Sütőpappírral kibéleltem egy 40 x 32 cm-e s tepsit ,a golyókat hézagosan bele raktam. A masszához felvertem a négy tojásfehérjét.  A tojássárgákhoz kevertem a cukrot, vaníliás cukrot , a puha margarint,majd hozzákevertem a pudingport, és az áttört túrót, végül a felvert tojáshabot is belekevertem. A masszát a tepsibe tett golyók közé kanalaztam, és előmelegített sütőben közepes hőfokon kb 40 percig sütöttem.


 





 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése