2022. szeptember 1., csütörtök

Kakaós fahéjas szedres kocka

 Hozzávalók:

 30 dkg liszt, 20 dkg kristálycukor, fél csomag sütőpor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 teáskanál fahéj, csipet só, 2 evőkanál kakaópor, 2 db tojás, 15 dkg vaj, 1, 5 dl víz, 1, 5 dl tej, kb. 45- 50 dkg szeder ízlés szerint.

Elkészítése:

 A lisztbe belekevertem a kakaóport, őrölt fahéjat, sót.

A puha vajat a cukorral, vaníliáscukorral fehéredésig kikevertem, majd a tojásokat is hozzá kevertem.

Végül a vizet is hozzá öntöttem, és jól összedolgoztam, majd a kevert lisztet is apránként belekevertem a tejjel váltakozva. Az egészet jól összekevertem, míg egy kissé folyós masszát kaptam.

A szedret megmostam, lecsepegtettem, majd egy evőkanál liszttel összeforgattam.

Sütőpapírral kibéleltem egy 34 x 24 cm tepsit, és beleöntöttem a masszát, majd a tetejére rárakosgattam a szederszemeket.

Előmelegített sütőben 170 fokon kb. 40 percig sütöttem.

Forrás: Tündi konyha






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése