2022. szeptember 5., hétfő

Márványos szilvás kevert süti

 Hozzávalók:

  40 dkg szilva, 35 dkg liszt, 30 dkg kristálycukor, 25 dkg vaj, 6 db tojás, 2 dl tej, 2 evőkanál kakaópor, 1 csomag vaníliás cukor, fél csomag sütőpor.

Elkészítése:

 A tojásokat egy tálba ütöttem, hozzáadtam a két féle cukrot, a puha vajat, és habosra kevertem. Részletekben hozzá öntöttem a tejet, majd hozzá dolgoztam a sütőporral elvegyített lisztet, és simára dolgoztam.

Sütőpapírral kibélelt 34 x 24 cm-s sütőformába öntöttem a tészta két harmadát. A maradékba kevertem a kakaót, ha esetleg túl sűrű lenne egy kevés tejet kell hozzákeverni. A kakaós tészta részt rá kanalaztam a masszára, és villával kicsit össze kevertem. A tetejére raktam a szilvát.

Előmelegített 180 fokos sütőben kb. 30 perc alatt kisült. Porcukorral díszítettem a tetejét.

Forrás: Femina.hu 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése