2021. március 8., hétfő

Brownie eperrel

 Hozzávalók:

13 dkg étcsokoládé, 13 dkg vaj, 12 dkg kristálycukor, 10 dkg nádcukor,  10 dkg finom liszt, 2 dkg kakaó por, 3 db tojás, 1 teáskanál vanília aroma, 1- 2 evőkanál krémlikőr, 10 dkg eper. / most fagyasztott és kissé felolvasztott/

Elkészítése:

A vajat az összetördelt étcsokoládéval mikróban összeolvasztottam.

A tojásokat kikevertem a két féle cukorral, aromával, likőrrel, majd belekevertem az olvasztott csokis vajat. A kakaót a liszttel elvegyítettem, majd beleszitáltam a csokis keverékbe, utoljára az epret óvatósan belekevertem.

Egy 20 x 30 cm-s sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam a masszát, és előmelegített 180 fokos sütőben 30- 35 perc alatt megsütöttem. /Figyelni kell hogy ne süssük túl!/

Forrás: Street Kitchen





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése