2020. december 30., szerda

Dia - Wellness diócska

 Hozzávalók:


a tésztához: 30 dkg 50-s liszt, 25 dkg vaj, 10 dkg darált dió, 5 dkg 1/4 édesítő porrá őrölve, 1 tojás, pici szódabikarbóna, csipet só, 1 evőkanál kakaó por.

a krémhez: 15 dkg vaj, 1 kávéskanál vanília aroma, 2, 5 dkg 1/4 édesítő porrá őrölve vagy 10 dkg porcukorhelyettesítő, 10 dkg darált dió, 2- 3 evőkanál rum.

a forgatáshoz: 4- 5 dkg porcukorhelyettesítő, 1 evőkanál kakaó por.

Elkészítése:

 A tészta hozzávalóit összegyúrtam, és kivajazott  dió formákba nyomkodtam. Az első tepsire való 180 fokon 8- 9 perc alatt kisült.  Forrón  kiütögettem őket a formából, és  újból a formákba nyomkodtam a tésztát, utána a többit. Ebből az adagból közel 200 db dió lesz! 

A krémhez a darált diót beáztattam 2 evőkanál rumba. A puha vajat kikevertem a porcukorhelyettesítővel, aromával, végül az áztatott diót kevertem bele.

A krémmel 2 diócska formát összeragasztottam, és a porcukorhelyettesítővel kevert kakaó porba forgattam.

Forrás: Dia Wellness oldal: Szigetiné Wellner Edit receptje.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése