2019. március 2., szombat

Szezámmagos, füstölt sajtos csillag

Hozzávalók:

 25 dkg liszt, 20 dkg füstölt sajt reszelve, 12 dkg kacsa- vagy libazsír, 1, 5 teáskanál só, 2 evőkanál szezámmag.
a tetejére: 1 tojás, 2 evőkanál szezámmag.

Elkészítése:

 A lisztet, a reszelt füstölt sajtot, a zsírt, a sót, és a szezámmagot kézzel összegyúrtam, majd fóliába csomagoltam, és egy órára hütőbe raktam.

Lisztezett felületen 3 mm vastagra kinyújtottam, csillag alakú kiszúróval kiszaggattam. /Természetesen más formájú kiszúrót is használhatunk/
Sütőpapírral fedett tepsire helyeztem a csillagok felét, a tetejüket felvert tojással megkentem, és szezámmaggal megszórtam.
180 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem az első adagot, utána a maradékot.

Forrás: Nők Lapja Konyha Desszert különszáma.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése