2018. december 28., péntek

Csokis mákos linzer

Hozzávalók:

 20 dkg liszt, 12 dkg darált dió, 12 dkg kristálycukor, 12 dkg hideg vaj, 1 tojás, 2 evőkanál darált mák.
 a töltéshez: ribizlilekvár vagy meggylekvár.
 Étcsokoládé a csíkozáshoz.

Elkészítése:

 A lisztet a dióval, a cukorral, a feldarabolt vajjal, a tojással, és a darált mákkal összedolgoztam.
 Sima tésztává gyúrtam, és betettem a hűtőbe 30 percre.

Lisztezett felületen 4 mm vastagra kinyújtottam a tésztát, a feléből sima korongokat szúrtam ki, a másik feléből, pedig különböző közép  mintájú korongokat.
 Sütőpapírral fedett sütőlemezen, 175 fokra előmelegített sütőben sütöttem ki.
Lekvárral összeragasztottam őket, majd olvasztott étcsokoládéval díszítettem a tetejüket.

Forrás: Tina karácsony 2015





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése