2018. szeptember 18., kedd

Mákos - szilvás kevert

Hozzávalók:

  18 dkg liszt, 60 ml étolaj, 12, 5 dkg tejföl, fél citrom leve, 2 tojás, csipet só, 1 csomag sütőpor,
  1 csomag vaníliáscukor.

  a tetejére : 50 dkg szilva, 2 evőkanál porcukor, pici fahéj, 8 dkg darált mák, 3 evőkanál vaj.

Elkészítése:

 A két tojást kikevertem a porcukorral, és a vaníliáscukorral.
 Belekevertem az olajat, citromlevet, tejfölt, a sóval, sütőporral elkevert lisztet.

 Egy sütőpapírral kibélelt  26 cm-s tortaformába öntöttem a masszát.
 Ráfektettem a felezett szilvákat / a héjával lefelé/ megszórtam a darált mákos cukorral amibe belekevertem a fahéjat, majd 3 kanál olvasztott vajat csorgattam a tetejére.
180 fokra előmelegített sütőben 40 - 45 perc alatt kisült.
 Porcukorral díszítettem a tetejét.

Forrás: Cookpad.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése