2018. szeptember 20., csütörtök

Kinder tejszelet

Hozzávalók:

 a piskótához: 5 db tojás, 9 dkg kristálycukor, 9 dkg liszt, 3 dkg kakaópor, 1 csomag sütöpor.

 a krémhez: 1 csomag tejszines pudingpor, 250 ml tej, 8 dkg kristálycukor, 2,5 dkg vaj, 15 dkg mascarpone.

Elkészítése:

  A tojásokat kissé felvertem, nem kell kemény habbá, csak hogy kicsit habos legyen.
  Hozzáadtam a cukrot, az átszitált lisztet, a  kakaóport, a sütőport, és elkevertem benne.
  Sütőpapírral bélelt 36 x 36 cm-s tepsibe öntöttem a masszát, elsimítottam, és 180 fokra előmelegített sütőben 12 perc alatt megsütöttem./ Vigyázni kell, hogy ne süssük túl a piskótát, mert megkeményedik.

 A krémhez a pudingport a cukorral összekevertem, hozzáadtam a tejet, és pudingot főztem belőle, majd hagytam kihűlni.
A mascarponét kikevertem a vajjal, hozzáadtam a kihűlt pudingot, és simára elkevertem.

A kihűlt piskótalapot elvágtam félbe, rákentem a krémet, majd rátettem a másik lapot.
Pár óra hűtőben pihentetés után lehet szeletelni.

Forrás: Cookpad.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése