2018. január 21., vasárnap

Aszalt szilvás étcsokoládés keksz

Hozzávalók:

  20 dkg liszt, 2 evőkanál kakaópor, 5 dkg porcukor, 1 teáskanál őrölt fahéj, 1 kávés kanál szódabikarbóna, 2 db közepes tojás, 10 dkg vaj, 10 dkg magozott aszalt szilva,  5 dkg étcsokoládé, / én most 5 dkg milka oreós csokit használtam./

Elkészítése:

  A lisztet keverőtálba öntöttem, hozzáadtam a kakaót, a porcukrot, a fahéjat, a szódabikarbónát.
 Összekevertem, majd beletettem a tojásokat, és a lágy vajat. Kézzel összegyúrtam.
   A csokoládét, és az aszalt szilvát apróra vágtam, és beledolgoztam a tésztába.

 A tésztát 24 részre osztottam, gömböket formáztam belőle, majd a tenyeremmel koronggá lapítottam őket. Kb 12 perc alatt készre sültek az előmelegített sütőben.

Forrás: Meglepetés magazin




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése