2018. január 17., szerda

Csokis gesztenyés gesztenyegolyók

Hozzávalók:

  25 dkg gesztenyemassza, 20 dkg darált keksz, 10 dkg tejcsokoládé, / vagy amilyen csokit szeretnénk beletenni, én most oreós csokit tettem bele/ 1, 5 dl habtejszín, 1 db narancs facsart leve, 1 teáskanál rumaroma, 3- 4 evőkanál kókuszreszelék.

Elkészítése:

  A tejszínbe beletördeltem a csokit, és kis lángon melegítettem míg a csoki meg nem olvadt kicsit.
  A gesztenyepürét egy nagyobb tálba tettem, és villával összekevertem a darált keksszel.
  Ráöntöttem a narancslevet, és a teáskanál rumaromát, majd a langyos csokis tejszínt.

A kész masszából golyókat formáltam, majd a kókuszreszelékben megforgattam. 32 db golyót sikerült készíteni.

Forrás: Cookpad- Magdi Kardos receptje



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése