2017. augusztus 2., szerda

Sárgabarackos tejszínes pite

Hozzávalók:

  12 dkg liszt, 3 tojás, 5 dkg porcukor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 csipet só, 2, 5 dl habtejszín,
   kb. 30 dkg sárgabarack.

Elkészítése:

  Legelőször a barackot előkészítettem  :  megmostam, vékonyan meghámoztam, kimagoztam, daraboltam.
A tojásokat egy tálban habosra felvertem a cukorral a mixerrel, majd belekevertem fakanállal a sóval, sütőporral  elkevert lisztet. Hozzáöntöttem a tejszínt, és eldolgoztam benne.

Egy 26 cm-s gyümölcstortaformát kivajaztam, megszórtam liszttel, és a masszát beleöntöttem.
A barackdarabokkal kiraktam a tetejét / azért írtam kb 30 dkg -t mert mindenki ízlés szerint annyit tesz rá amennyit szeretne./
Előmelegített sütőben 180 fokon 35 perc alatt készre sütöttem.
A tetejét porcukorral díszítettem.

Ötlet: Cookpad.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése