2017. augusztus 3., csütörtök

Áfonyás kevert süti

Hozzávalók:

 a morzsához: 4 dkg liszt, 10 dkg kristálycukor, / szerintem elegendő 7 - 8 dkg is/  1 teáskanál fahéj,
                       5, 5 dkg vaj, csipet só.

a tésztához: 25 dkg liszt, 2 teáskanál sütőpor, csipet só, 5, 5 dkg vaj, 15 dkg cukor, / lehet 10- 12 dkg is / 1 tojás, 1 teáskanál vanília kivonat, 125 ml tej, 5 dkg  durvára vágott mandula, 25- 30 dkg áfonya.

Elkészítése:

 A morzsához az összes hozzávalót összemorzsoltam.
 Keverőtálban krémesre kevertem a vajat a cukorral, hozzádolgoztam a tojást, és a vanília kivonatot.
 A liszttel elkevert sütőport, csipet sót három részletben adtam a vajas masszához.
 Egy fakanállal hozzákevertem az áfonyát, és a mandulát.
 Sütőpapírral kibélelt 20 x 30 cm-s tepsibe simítottam a masszát, és rácsipkedtem a morzsát.
 190 fokon 40 perc alatt készre sütöttem.

 Forrás: Lilafüge.hu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése